26 Ekim 2013 Cumartesi

Bir Sonbahar gününden merhaba (:

2 Gündür uğraştığım melek figürlü kanaviçemi bugün en nihayetinde bitirebildim .
Gün içerisin de farklı işlere de yöneldiğim için çok fazla zaman ayıramadım , ama Fatih Harbiye'yi pardon Kadir DOĞULU'yu izlerken bitti :)
Bir önce ki yazım da da bahsetmiştim , ürünlerimin bir çoğunu internetten aldım diye , ben bu işten inanılmaz keyif almaya başladım , bütün dikkatimi ona verdiğim için farklı şeyler düşünmeye fırsatım olmuyor , öyle ki sigara içmek için bile kalkmıyorum yerimden diyebilirim :)
Öncelikle pembe keçemi ölçtüm biçtim , telefon ebatından biraz daha büyük yaptım ki farklı amaçlar ile de kullanabileyim .
İnternetnette bulduğum melek örneğimi de , gözlerim kah içine kaçarak , kah şaşı olarak saya saya bitirdim :)
Şuan onun mutluluğunu yaşıyorum :)
Yapmış olduğum kılıfı aşağı da sizlerle de paylaşıyorum , bu işe yeni gönül veren biri olarak hiç de fena sayılmam hani .
Ayrıca belirtmek istediğim diğer bir konu ise , bütün işleri elde yaptığım , makine kesinlikle kullanmıyorum , ölçüyorum biçiyorum dikiyorum .. Rahmetli dedem , babaannem ve babam terzi sanırım onlardan el almışım ben , annem elimden her iş geldiğini söyler , laf aramızda fena yemek yaparım :)
İlk okul , ortaokul,lise ve üniversite dönemlerim de hep faaldim . Tiyatro, voleybol,halkoyunları,koro,şiir yarışmaları derken ders çalışmaya pek vaktim kalmazdı , şimdilerde Halk oyunları öğretmenliği için sınav peşinde koşuyorum , umarım yapabilirim :)
İşten çıkmam ile yeniden doğmam bir oldu aslında , zaman zaman çalışmam lazım artık desem de , bugünlerimin bir daha gelmeyeceğini kendime hatırlatarak dert etmemeye başladım :)
Konu çok dağıldı , öyle işte ben başladım mı susmam :P Hele yazmaya başlarsam ..



İletişim : delikızınceyizi35@gmail.com

Not : Yalova'lı olduğumu bilenler neden 35 diyeceklerdir , '' BİRAZ BEN '' bölümünü bir kez daha okuyun derim ;)


Sevgi ile kalın ...



My Angel (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder